План работы
”Бацькоўскага ўніверсітэта“
на 2024/2025 навучальны год
№ п/п |
Тэма заняткаў |
Дата правядзення |
Форма правядзення |
Адказныя |
І ступень ”Маё дзіця – малодшы школьнік“ (для бацькоў навучэнцаў I ступені агульнай сярэдняй адукацыі) |
||||
1. |
”Як бацькі могуць дапамагчы дзіцяці вучыцца?“ Фізіялагічная, псіхалагічная і сацыяльная адаптацыя навучэнцаў у школе. Кантроль бацькоў за выкананнем дамашніх заданняў школьнікаў. Тыповыя памылкі бацькоў у арганізацыі вучэбнай дзейнасці дзіцяці |
26.10.2024 |
круглы стол |
Парневіч М. П., класны кіраўнік 2 класа |
2 |
”Дзіця і камп’ютар“. Камп’ютар дома: карысць ці шкода? Камп’ютарныя гульні. Уплыў камп’ютара на арганізм і асобу дзіцяці. Плюсы і мінусы выкарыстання камп’ютара вучнем. Як правільна арганізаваць працу навучэнца за камп’ютарам. Захаванне здароўя дзіцяці падчас працы за камп’ютарам. |
21.12.2024 |
Семінар-практыкум |
Норавіч І. А., класны кіраўнік 4 класа |
3 |
”Рэжым дня школьніка“. Захаванне санітарна-гігіенічных норм. Арганізацыя рэжыму дня школьніка. Выхаванне самастойнасці і арганізаванасці ў вучняў пачатковых класаў |
22.03.2025
|
круглы стол |
Калбасіч С. І., класны кіраўнік 1 класа |
4 |
”Здаровая сям’я – здаровае дзіця“ Фарміраванне ўменняў і навыкаў здаровага ладу жыцця ў вучняў пачатковых класаў. Спорт у жыцці бацькоў і дзяцей. Асноўныя правілы здаровага ладу жыцця: рацыянальнае харчаванне, рухальная актыўнасць, станоўчыя эмоцыі. |
24.05.2025 |
круглы стол |
Яловік А. І., класны кіраўнік 3 класа |
ІІ ступень ”Маё дзіця – падлетак“ (для бацькоў навучэнцаў II ступені агульнай сярэдняй адукацыі) |
||||
1 |
”Псіхалагічныя і фізіялагічныя асаблівасці падлеткаў“. Узроставыя асаблівасці падлеткаў. Спецыфіка развіцця ўвагі, памяці, мыслення. Палавое паспяванне. Здароўе школьніка і яго поспехі ў вучобе |
26.10.2024 |
Лекцыя |
Януковіч В. Р., класны кіраўнік 7 класа |
2 |
”Прафілактыка праблемных паводзін падлеткаў“ Прафілактыка залежнасцей у падлеткавым асяроддзі. Роля бацькоў у папярэджанні праблемных паводзін падлеткаў |
21.12.2024 |
Семінар-практыкум |
Транчэўская І. К.., класны кіраўнік 6 класа |
3 |
”Фарміраванне здаровага ладу жыцця: шкодныя звычкі і як ім супрацьстаяць“. Падлеткавы ўзрост як фактар рызыкі для ўзнікнення шкодных звычак і залежнасцей. Фарміраванне ў падлеткаў патрэбнасці ў здаровым ладзе жыцця, адказнасці за сваё здароўе. Прафілактыка шкодных звычак |
22.03.2025 |
Лекцыя |
Кацейка Л. У., класны кіраўнік 9 класа |
4 |
”Жыццёвыя мэты падлеткаў“. Мэты падлеткавага перыяду. Пастаноўка мэт і іх дасягненне. Паспяховасць у школе як адзін з фактараў паспяховага дасягнення мэт |
24.05.2025 |
Круглы стол |
Цягуновіч Т.А.., класны кіраўнік 8 класа |
ІІІ ступень ”Маё дзіця – старшакласнік“ (для бацькоў навучэнцаў III ступені агульнай сярэдняй адукацыі) |
||||
1 |
” Здароўе - гэта жыццё“.Фактары рызыкі для здароўя сучаснай моладзі. Праблема здаровага харчавання. Захапленне дыетамі. Гіпадынамія – праблема сучасных маладых людзей. Стрэс і яго ўплыў на здароўе. Шкодныя звычкі. Захаванне здароўя і правілы здаровага ладу жыцця. Рэжым дня |
26.10.2024 |
Гутарка |
Бяляўская В.І., класны кіраўнік 11 класа |
2 |
”Як зберагчы дзіця ад залежнасцей?“ Залежныя паводзіны, іх прычыны, фактары рызыкі. Фарміраванне залежнасці. Віды пагроз, якія ўяўляюць небяспеку для жыцця, фізічнага, псіхічнага і маральнага здароўя і паўнавартаснага развіцця старшакласніка. Інтэрнэтзалежнасць. Шляхі прафілактыкі і пераадолення: памятка для бацькоў |
21.12.2024 |
Семінар-практыкум |
Каляга Т. Т., класны кіраўнік 10 класа |
3 |
”Падрыхтоўка старшакласнікаў да будучага сямейнага жыцця“ Выхаванне старшакласніка як бубучага сем’яніна. Фарміраванне каштоўнасных адносін да бацькоўства, нараджэння і выхавання дзяцей. Роля сямейных узаемаадносін і традыцый у падрыхтоўцы старшакласнікаў да сямейнага жыцця |
22.03.2025 |
Круглы стол |
Бяляўская В.І., класны кіраўнік 11 класа |
4 |
”Як дапамагчы старшакласніку набыць упэўненасць у сабе?“ Уплыў сарамлівасці і няўпэўненасці на вучэбныя поспехі старшакласніка. Шляхі пераадолення сарамлівасці і няўпэўненасці старшакласніка дома і ў школе Як дапамагчы дзіцяці ў перыяд падрыхтоўкі да іспытаў? Прафілактыка экзаменацыйнага стрэсу. Фактары, якія ўзмацняюць і якія зніжаюць трывогу. Як дапамагчы старшакласніку справіцца з трывогай (мнематэхнікі, прыёмы канцэнтрацыі ўвагі і прыёмы раслаблення ў стрэсавай сітуацыі). Супрацоўніцтва бацькоў і педагогаў у перыяд падрыхтоўкі старшакласнікаў да іспытаў. Дапамога ў падрыхтоўцы да іспытаў: правілы для бацькоў выпускнікоў. Рэжым вучэбнай працы і адпачынку ў экзаменацыйны перыяд |
24.05.2025 |